0 0
 

Recently added item(s)

Aucun produit

Free shipping! Expédition
0,00 € Total

Commander

Produit ajouté au panier avec succès

Quantity
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

Artistas

La traversée de l'Occitanie - Manuela Almonte

L-9999000000302

New

This product is no longer in stock

13,00 €

La traversée de l'Occitanie - Manuela Almonte. Le carnet de voyage de l'Occitània a Pè des vallées occitanes dans le Piémont à la Val d'Aran en Catalogne de Manuela Almonte. Chambra d'Òc.

More details

STATIC BLOCK

Data sheet

TypeBroché
Année2010
LengaFrancés
Pages132
Format14 x 24 cm
DistributeurChambra d'Òc

More info

La traversée de l'Occitanie - Manuela Almonte

Le carnet de voyage de l'Occitània a Pè des vallées occitanes dans le Piémont à la Val d'Aran en Catalogne de Manuela Almonte. Version en francés (La traversaa d'Occitania).


Lo quasernet de viatge de l'Occitània a Pè de las Valaas occitanas dau Pèmont a la Vau d'Aran en Catalonha - Manuela Almonte.


« Aqueste trinc fòl de pantaiares rigoroses que, pendant seissanta-e-nòu jorns, seguissèc son tableu de marcha, que se saria arrestat per ren au monde, o quasi, efectuará deman lo darrier tròç de chamin e s'arrestará inevitablament. Totes descendrán a terra amb lor valisa. E lo pechon monde dau dedins, amb sos jaces de fuelhas, amb sas taulas alestias e totes aquelos objèctes de chasque jorn, los teissuts, los veires en ferre-blanc, Se dissòuvrá e istará solament una istòria de contar, en assaiant de li faire onor... »


Los set marchaires partèron lo 30 d'òst de Vinai e arribèron a Vielha lo 7 de novembre de 2008, en traversant tot lo territòri de la lenga d'òc, de las Valaas occitanas d'Itàlia a la Val d'Aran en Catalonha, portant ambe v-elos la requista per marcar la lenga d'òc au patrimòni mondiau de l'umanitat.


Edicions Chambra d'Òc.


L'autor:

Manuela Almonte es neissüa dins la vila de Bra, dins Pèmont, en 1974. Pigista, musicina, e organisairitz d'eveniments culturaus, participèc au projècte d'Occitània a Pè en escrivant la guida d'introduccion a n-aquesta aventura e en efectuant puèi tot lo percors. Ne nos dona aquí son "quasernet de viatge".


Estrach: Juillet 2008
« Maintenant j'ai hâte de partir. Cela fait dix ans depuis ma dernière et seule longue marche, une randonnée d'un mois à travers l'Himalaya. Cela m'a donné une réserve d'énergie que j'ai emportée avec moi toute l'année suivante et qui m'a aidé à faire des choix importants.
Ce fut un voyage à travers les glaciers et les hauts cols, qui m'a amené aux limites de ma force et m'a appris le calme en procédant étape par étape, même dans les situations les plus difficiles. Et après mon retour, quand tant de gens m'ont demandé comment j'avais pu vouloir marcher si longtemps, j'ai réalisé que le problème pour moi et mes compagnons d'aventure était le contraire. Le problème était de savoir comment arrêter de marcher.
Cette fois, ce sera un voyage différent. À l'époque, c'était la rencontre avec la nature, la solitude, le vide des larges vallées. Cette fois, nous aurons un havre sûr tous les soirs, un village, des gens qui nous attendent et d'autres qui nous accompagnent. Exactement ce que je désire fortement à ce moment de ma vie.
Ce qui ne change pas, c'est le schéma de la marche. Un monde en soi, dans lequel on se lève chaque matin et on commence à marcher; le soir on s'arrête pour dormir dans un nouvel endroit et le lendemain la marche continue. C'est curatif, comme tout ce qui est simple, comme tout ce qui a un rythme et une direction. La marche nous aide à mieux vivre la réalité : ici et maintenant, nous risquons tout, à chaque étape qui ne peut pas être effacée, à chaque rencontre qui ne peut pas être répétée, car nous serons en mouvement continu ... »


Reviraa: Julhet de 2008

« Eira ai cocha de m'enanar. Fai detz ans despiei ma darriera e soleta marcha longassa, una randoneaa d'un mes a travers Imalaya. Aquò me porgèc una resèrva d'energia qu'emportero amb ieu tota l'annaa seguenta e que m'ajuèc per faire chausias importantas.

Foguèc un viatge a travers dels glaciers e de passes auts, que me menèc als limites de ma fòrça e m'aprenguèc lo calme en procedissent etapa per etapa, mesme dins las situacions mai dificilas. E après mon tornar, quand tant de gents me demanderon coma avieu poscut voler tant marchar de lònga m’avisero que lo problema per ieu e mos companhons d'aventura era lo contrari. Lo problema era de saupre coma arrestar de marchar.

Aqueste còp, sará un viatge diferent. A l'epòca, era lo rescontre amb la natura, la solitud, lo vuege de las valaas larjas. Aqueste còp, aurèm un endrech segur totes los seras, un vilatge, gents que nos esperan e d'autres que nos acompanhan. Exactament ce que desiro fortament a n-aqueste moment de ma vita.

Ce que chamja pas, es l’esquema de la marcha. Un monde en èu, dins lo quau se levan chasque matin e entrincan de marchar; lo sera s'arrestan per duermir dins un endrech noveu e l’endeman la marcha contunia. Es curatiu, coma tot ce qu’es simple, coma tot ce qu’a un ritme e una direccion. La marcha nos ajüa a viure mielhs la réalitat : aquí e eira, risquèm tot, a chasca etapa que se pòt pas eschafar, a chasque rescontre que se pòt pas repepiar, perque sarèm en movement contuniat... »

Reviews

Aucun commentaire n'a été publié pour le moment.

Write a review

La traversée de l'Occitanie - Manuela Almonte

La traversée de l'Occitanie - Manuela Almonte

La traversée de l'Occitanie - Manuela Almonte. Le carnet de voyage de l'Occitània a Pè des vallées occitanes dans le Piémont à la Val d'Aran en Catalogne de Manuela Almonte. Chambra d'Òc.

Write a review

Les clients qui ont acheté ce produit ont également acheté...