0 0
 

Recently added item(s)

Aucun produit

Free shipping! Expédition
0,00 € Total

Commander

Produit ajouté au panier avec succès

Quantity
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

Artistas

Lou Parla dóu Païs - Abonament (1 an)

New

298 Items

Abonament

15,00 €

Abonament d'un an (4 numeros) au jornaa trimestriau "Lou Parla dóu Païs", publiat en patouas e en francés, per l'associacion L'Escoureta dóu Parpaioun.

More details

STATIC BLOCK

Data sheet

TypeRevista
Année1999
LengaFrancés + Occitan Aupenc
Pages12
FormatA4
DistributeurL'Escoureta dóu Parpaioun

More info

Lou Parla dóu Païs - jornau trimestriau publiat per L'Escoureta dóu Parpaioun

Abonament d'un an (4 numeros) au jornau "Lou Parla dóu Païs", per l'associacion L'Escoureta dóu Parpaioun, que presenta chasque trimestre d'articles sus lo païs, son patrimoni culturau e son devenir, en patouas e en francés (bilingue).

Abonament per un mandaïs a maison per La Poste (en França metropolitana unicament).

L'Escoureta dóu ParpaiounEs en 1999 qu'aquesta associacion felibrenca fuguec creaa per mantenaire lo patrimoni linguistica e culturau. Ses objetifs sont la sauvegarde et l'étude de la langue et de l'histoire du terroir, l'écriture, la maintenance, la transmission et la promotion du parler alpin et de tout ce qui se réclame du savoir populaire. Afin de permettre à la langue et à la culture d'occuper la place qui lui revient, est publiée la revue "Lou Parla dóu Païs".

"Devant la disparition des anciens pour qui le parler alpin a été la première langue et pour qui le premier mot a été « mama ! » (maman), nous avons cru bon de nous associer pour conserver et mieux connaître tout ce qui touche au passé culturel et historique de notre pays alpin, archiver, diffuser, plus particulièrement ce qui concerne le pays Val-Durance en aval de la Roche de Rame et Guillestre, jusqu'à Sisteron et la Vallée du Buëch.

En quelques mots, c'est notre propre identité que nous défendons. Aussi nous lançons un appel à tous ceux qui peuvent nous apporter des vieux écrits, des vieilles histoires (fatorguas), des vieux cahiers de chants, etc...."

Es verai qu'aquest jornau es en venta dins la nòstra libraria de Gap, existi per los vòstres abonaments. Es mandat a chasca còp alora de pas eisitar de s'abonar !


De chausir lo vòstre tipe d'abonament aqui-sus (normau o sosten). Vous pouvez aussi choisir un abonnement de soutien (20 ou 30 euros): il permet d'aider l'association éditrice !


Et il est aussi possible d'envoyer directement un chèque à l'ordre de L'Escoureta dóu Parpaioun et de l'envoyer à Mme Elise Fontaine - Le Valbel - 05200 EMBRUN.



Trimestriel édité par l'association L'Escoureta dóu Parpaioun, déclaration n°63-36 du 9 novembre 1999 (association loi 1901), adresse: La Manutention, club des Genêts d'or, 05200 EMBRUN.


L'Escoureta dóu Parpaioun, qu'es qu'es aco ?

  L'Escoureta es en groupe, que despi l'an 1999, obra à menteni lou parla patouas lou parla alpin, à lou fa vièure. Quand se rescountrèn en cop pèr semana, chascun assaia d'estre fidèle à la musica dous moch simples de nouostra regioun, reprès pèr aquèus que lou parloun bèn...
  Que l'i a de mièi que d'escrich, de scénetas, chansouns, rescountras entr'amis pèr « QUE VIVI NOUOSTRE PATOUAS ! »     


Reviews

Aucun commentaire n'a été publié pour le moment.

Write a review

Lou Parla dóu Païs - Abonament (1 an)

Lou Parla dóu Païs - Abonament (1 an)

Abonament d'un an (4 numeros) au jornaa trimestriau "Lou Parla dóu Païs", publiat en patouas e en francés, per l'associacion L'Escoureta dóu Parpaioun.

Write a review

Les clients qui ont acheté ce produit ont également acheté...